Zadzwoń: 85 733 38 81, 85 654 25 37

NOWE LINKI DO PRZERZUTEK

  1. Odłącz linkę od przerzutki i poszukaj jej drugiego końca nylonem. W Manetce przesuń dźwignię do samego dołu i wypchnij linkę do góry, aby nypel wysunął się z gniazda. Użyj kombinerek.
  2. Manetka górna ma częściowo ukryte gniazdo nypla. opchnij dźwignię manetki do przodu, a ukaże się odcinek linki ukryty w kanaliku na bębnie dźwigni. Cofnij dźwignię, a nypel powinien wysunąć się z gniazda.
  3. W manetkach dolnych linka zaczepiona jest między górną dźwignią a rurą kierownicy. Wyjmij gumowy korek (jeśli jest), wybierz najwyższe przełożenie, po czym wypchnij linkę wraz z nyplem z gniazda.
  4. Niektóre dolne manetki mają przykręcane osłony. Zdejmij osłonę, a dostaniesz się do prowadnicy linki i nypla. Wyciągnij starą linkę, załóż nową, posmaruj mechanizm, załóż osłonę na dawne miejsce i przykręć śrubę.
  5. Jeżeli nie możesz sobie poradzić z wprowadzeniem nowej linki wyjmij pancerz z gniazda w regulatorze. Powoli i ostrożnie wsuwaj linkę do pancerza starając się utrzymywać go w linii prostej. Przedtem posmaruj linkę olejem.
  6. Poprowadź nowe cięgło w ten sam sposób, jak biegło stare cięgło. Jeśli używasz starych pancerzy sprawdź, czy mufki znajdują się na swoim miejscu na końcach i wysmaruj je.
  7. Ustaw manetkę na najwyższym biegu i upewnij się, że łańcuch znajduje się na najwyższej koronce. Wprowadź linkę w otwór regulatora, wsuń końcówkę pancerza i następnie umieść koniec linki pod poluzowanym zaciskiem.
  8. Sprawdź, czy pancerz wszedł do końca w otwór regulatora. Pociągnij koniec linki kombinerkami i dokręć zacisk. Na koniec odetnij nadmiar linki cęgami, załóż końcówkę zabezpieczającą i mocno ją zaciśnij.

Prześlij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *