Sklepy: 85 733 38 81, 85 654 25 37 SERWIS: 85 733 38 82

OBSŁUGA KÓŁ I OGUMIENIA

  1. Unieś przednie koło i zakręć nim. Jeśli nie obraca się równo sprawdź, czy przypadkiem nie jest krzywa opona albo obręcz. Pokręć kołem powoli obserwując szczelinę klockiem hamulcowym i obręczą.
  2. Jeśli opona jest krzywa zdejmij ją i załóż ponownie tak, aby jej oba boki wystawały równo poza krawędź obręczy. Potem, niezależnie od stanu opony, sprawdź naciąg każdej pary szprych przy pomocy wskazującego palca i kciuka.
  3. Zbadaj bieżnik przy pomocy małego śrubokrętu i usunąć z niego drobne kamyki i szkiełka. Jeśli natrafisz na głębokie szczeliny dochodzące do osnowy musisz zaplanować w najbliższej przyszłości wymianę opony na nową.
  4. Ściany boczne większości opon są albo żółte, albo białe. Z czasem pojawiają się na nich szczeliny z widoczną w środku osnową, a także inne rozcięcia i spękania. Opona jest do wyrzucenia.
  5. Pokręć kołem trzymając końce osi palcami. Jeśli poczujesz or rozkręć piastę i nasmaruj. Jeśli natomiast koło obraca się płynnie, bez zacięć, połóż je na podłodze i wpuść po kilka kropli oleju w łożyska.

Prześlij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *