Zadzwoń: 85 733 38 81, 85 654 25 37

SZYBKIE SMAROWANIE

  1. Czopy hamulców smaruje się smarem stałym, ale dobrze jest prysnąć na nie trochę smaru w aerozolu, aby zapobiec zawilgoceniu i korozji. Tylko nie pobrudź hamulców!
  2. Pryśnij odrobinę smaru na ośki kółeczek przerzutki, aby obracały się lekko i cicho. Kółeczka przed czyszczeniem opryskaj tym samym smarem w aerozolu.
  3. W przerzutce tylnej smaruj wszystkie czopy i osie nie omijając głównej osi przy haku ani osi napinacza łańcucha. Posmaruj wszystko, co się rusza i wytrzyj nadmiar smaru.
  4. Posmaruj wszystkie osiem osi przedniej przerzutki po czym wytrzyj nadmiar smaru. Posmaruj manetki i każde miejsce, o które ocierają się linki.
  5. Wtryśnij smar do łańcucha tak, by dostał się do wnętrza zwłaszcza, jeśli zawiera cząsteczki teflonu. Następnie pokryj go warstwą gęstego oleju i wytrzyj do sucha.
  6. Posmaruj czopy dźwigni hamulcowych. Powinieneś także wstrzyknąć trochę smaru do wnętrza cięgieł i wszystkich części ruchomych. Nyple nie mogą suche.
  7. Posmaruj osie przednich hamulców. Jednocześnie możesz dokonać oceny stopnia zużycia kloców hamulcowych i ustawić je pod lekkim skosem w stosunku do obręczy.
  8. Smarować trzeba także wszystkie linki. Możesz wstrzyknąć nieco smaru w końcówki pancerzy, lecz lepiej wyjąć linki z oporów i posmarować w całości.

Prześlij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *