Sklepy: 85 733 38 81, 85 654 25 37 SERWIS: 85 733 38 82

WYMIANA I PRZEGLĄD TYLNEJ PRZERZUTKI

  1. Poluzuj nakrętkę zaciskową na tyle, byś mógł uwolnić linkę. Wysuń pancerz wraz z mufką za zewnątrz, po czym powoli wyciągnij linkę z otworu regulatora. Zrób to delikatnie, aby nie spowodować rozszczepienia się końcówki linki.
  2. Wykręć śrubę mocującą i wyjmij dolne kółko napinacza. Ściśnij w palcach metalowe podkładki i sprawdź, czy wewnętrzna tuleja przesuwa się na boki. Pryśnij trochę smaru na oba końce tulejki i postaraj się ją wypchnąć.
  3. Następnie poluzuj śrubę mocującą górne kółko i przekręć wewnętrzną płytkę napinacza. Teraz uwolnij łańcuch z górnego kółka napinacza, przełóż go na dużą koronkę wielotrybu i pozwól, żeby swobodnie zwisł.
  4. Oczyść otwór, dopasuj odpowiedni klucz imbusowy i odkręć śrubę mocującą przerzutkę do ramy. Jeśli przerzutka jet przymocowana do ramy za pośrednictwem własnego haka, odłącz oba elementy po odkręceniu małej śruby.
  5. Przykręć z powrotem górne kółko napinacza i sprawdź, czy podkładki uszczelniające dobrze pasują.
  6. Umyj odpowiednim środkiem, wysusz i zmontuj kółeczka naoliwiając ich łożyska. Posmaruj przedtem wszystkie śruby.
  7. Przykręć przerzutkę z powrotem na miejsce do haka przy ramie i sprawdź, czy wszystko jest w porządku. Posmaruj ruchome połączenia, sprawdź i wyreguluj położenie kółek napinacza w stosunku do koronek wielotrybu.

Prześlij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *